هل stersam يسبب زيادة في الوزن
هل stersam50 يسبب زيادة في الوزن
إجابات الأطباء على السؤال
دة دواء لعلاج الارق والقلق ويستعمل لاسبوعين الي 4 اسابيع حتي ياتي بالنتيجة المطلوبة ولا يوصف الا بناء علي تقيبم طبيب نفسي اما عن الإفراط في الاستخدام أو تناولة بدون وصفة خطر جدا ...تأثيرة غير مباشر علي زيادة الوزن مع اتباع نظام غذائي صحي ومتوازن غذاءيا 0 2018-10-17 22:01:34
الدكتور محمد خيري
تغذية