مشكله ثبات الوزن
لو سمحت انا لما بمشي علي نظام رجيم بتيجي فطره مش بقل في الوزن بفضل ثابته دا علاجو ايه؟؟ و كمان عيزا اعرف ازاي ارفع معدل الحرق عندي؟؟
إجابات الأطباء على السؤال
ثبات الوزن ناتج من ثبات النظام الغذائي المتبع يجب تغييرالنظام الغذائي متابعة أخصائي تغذية لعمل نظام غذائي مناسب 0 2020-03-07 07:35:07
أخصائي تغذية محمد احمد عبد السلام
تغذية