انا وزني وطولي بقالي اسبوعين باخد green coffe و neopuntia بس وزني زاد
انا وزني 85 وطولي 163 بقالي أسبوعين باخد green coffe و neopuntia 500 بس وزني زاد مش قل دلوقتي عاوزه حل ازاي اخس عندي تركز دهون في الارداف و البطن لو في اي إدويه ممكن استعملها
إجابات الأطباء على السؤال
لفقدان الوزن الزائد بطريقة سليمه لابد من وجود نظام غذائي صحي يساعد في تخفيف الوزن الزائد مع برنامج رياضي منتظم ومستمر وخفيف يعتمد على المشي بشكل منتظم وممكن التدعيم ببعض الأعشاب الطبيعية التى تساعد على زيادة حرق الدهون وضبط الشهيه النظام الغذائي هو أساس كل شيء 0 2017-06-13 00:32:31
أخصائي تغذية محمد احمد عبد السلام
تغذية