صيام متقطع لو كارب عايزه اخس
عايزة اكون باكل اكل صحي واخس وامشي علي نظام الصيام المتقطع لو كارب بس
إجابات الأطباء على السؤال
لإنقاص الوزن لا بد من اتباع نظام غذائي صحي . الصيام المتقطع و النظام قليل الكربوهيدرات تعتبر من الانظمة غير الصحية . 0 2020-06-24 21:23:45
أخصائي تغذية احمد حماد
تغذية