حاجة ماسة نزلت وزني من الى وحافظت على الكتلة العضلية وبقي لدي دهون معن
حاجة ماسة... نزلت وزني من 115 إلى 92. وحافظت على الكتلة العضلية .وبقي لدي دهون معندة جدا حول البطن. ما الحل ؟ رغم اني امارس الرياضة يوميا الكارديو والحديد. لدي سكر من النوع 2
إجابات الأطباء على السؤال
يفضل عمل تمارين رياضية مركزة علي منطقة عضلات البطن مع عمل جلسات تخسيس موضعي بالأجهزة في ااقرب مركز متخصص لحضرتك 0 2018-10-15 05:54:29
الدكتور محمد خيري
تغذية