جوزي عنده مشكله ف هضم
بعد ك اكل بيحس ان اكل مش اتهضم وواقف ع صدره واحيانا بيررجع بعد احساس ده
إجابات الأطباء على السؤال
يستخدم جفسكون شراب ملعقه كبيرة مرتين باليوم ويجب علية الفحص لتاكد من جرثومة المعدة 1 2020-04-26 19:21:18
الدكتور الصيدلاني صدام علي مانع دماج
دكتور صيدله
تعليقات الزائرين
ياسمين  ابراهيم ياسمين ابراهيم
اخويا سنه 22 سنه بيحس ب حرقان واكلان والم شديد مفاجئ في الفخذ