انا ولد ٢١ وزني ٨٩ وطولي ١٨١ ما هو وزني المثالي ولو عاوز اخس اعمل ايه
انا ولد ٢١ سنه وزني ٨٩ وطولي ١٨١ ما هو وزني المثالي ولو عاوز اخس اعمل ايه ولو عاوز اخسس منطقة الوسط بس بعيد عن باقي الجسم ايه الرياضه ال تنفع معاه
إجابات الأطباء على السؤال
وزنك المثالي بالنسبة الى طولك هو ٧٧كيلو يتصح بعمل نظام غذائي متوازن مع تقليل كمية للدهون والنشويات والسكريات وزيادة كمية شرب الماء والمشى وزيادة اكل الخضروات والفاكهة وممارسة الرياضة بانتظام والانتظام في مواعيد الأكل والشرب وممكن عمل جلسات تخسيس موضعى لازالة الدهون في مناطق تجمع الدهون باستخدام اجهزة ليزر امنة اوحقن ميزوثرابى 0 2017-07-12 12:50:56
أخصائية علاج طبيعي كريمة عبد الرحمن مرسي
علاج طبيعي