انا عاوز اخس كيلو عاوز اي نوع استخدمه من الادويه التخسيس مع اني خسيت ق
انا عاوز اخس 7 كيلو عاوز اعرف أي نوع استخدمه من الادويه التخسيس مع اني خسيت قبل كده 20 كيلو بس وزني ثبتت
إجابات الأطباء على السؤال
الأدوية لا تفيد لوحدها يجب اتباع نظام غذائي مناسب وعمل رياضة بانتظام 1 2015-06-16 12:00:29
أخصائية تغذية روعة اسليم
تغذية