السمنة
وزني 100 طولي 178 عمري 20 عملت ريجيم قاسي لمده اسبوعين خسيت 7 كيلو ودلوقتي وزني ثابت علي 93 مع اني مستمر في الريجيم هل في ادويه لازم اخدها تساعد ؟ كمان بلعب رياضه
إجابات الأطباء على السؤال
وعليكم السلام أهلا بك النزول السريع وقسوة الدايت عير صحي بالمرة .. كما لا أشجع أبدا أخذ أدوية تخسيس .. الأهم نظام صحي مكتمل ينتسب حالتك ورياضة ساعة في اليوم متنوعة بين كارديو ومقاومة والنزول التدريجي وانباع نمط صحي 0 2020-08-03 21:26:05
أخصائية تغذية حنان فاروق
تغذية