تخسيس الدهون مع الحفاظ على الكتلة العضلية
لوسمحت انا عايز اخسس دهون جسمي مع الحفاظ على العضلات وحاولت اعمل دايت كتير اوي بس معرفتش امشي عليه انا طولي 175 ووزني 80 وعندي 15 سنة
إجابات الأطباء على السؤال
لابد من حساب سعراتك و معرفه تكوينك الجسدي من الداخل ثم عمل خطه الدايت التي تحافظ علي نسبه العضلات و تقلل الدهون فقط و ايضا يصاحبها خطه رياضيه
أخصائي تغذية هدي خطاب
تغذية