انا وزني ك وطولي وكنت عاوز اظبط الفرق اللي بين الوزن والطول ف اسرع وقت
انا وزني 100 ك وطولي 180 وكنت عاوز اظبط الفرق اللي بين الوزن والطول ف اسرع وقت وكنت عاوز اعرف امشي ع نظام غذائي صحي اذاي وايه وعلما بأن انا بجري كل يوم الصبح وبروح الجيم
إجابات الأطباء على السؤال
لا بد من التقييم الصحي و التغذوي
أخصائي تغذية احمد حماد
تغذية
لا بد من التقييم الصحي و التغذوي