انا بأكل كويس بس عندي ضعف لاني مش بعرف تنويع في الأكل ازاي تنوع في الاكل؟
إجابات الأطباء على السؤال
ضروري الاكل من جميع المجموعات الغذائية مثل الكربوهيدرات البروتين والدهون والخضار والفواكه  0 2018-12-11 21:52:13
الدكتورة فاطمة الشمسان
تغذية
يفضل عمل بعض الفحوصات الطبية زي تحاليل صورة دم كاملة وتحليل براز لمعرفة السبب 0 2018-12-11 11:52:51
الدكتور محمد خيري
تغذية