انا نفسي ازود وزن اوي
باكل كتير وبجوع كتير وباكل فواكه وخضروات وعسل ابيض وكل الاكل ومعنديش انيميا وبرغم ذالك وزني ٥١ كيلو مش بزيد
إجابات الأطباء على السؤال
للنحافة أسباب عديدة و لا بد من التقييم الصحي و التغذوي ليتسنى معرفة السبب الرئيسي و عليه العلاج تباعا . 1 2019-09-10 05:45:41
أخصائي تغذية احمد حماد
تغذية