النحافه وبكل كتير جدااااا ومش بتخن خااالص
انا باكل كتير بس مش بتخن خالص وجسمي رفيع و وزني ٦٠كيلو وطولي ١٧٧ ممكن حد يفدني
إجابات الأطباء على السؤال
للنحافة أسباب عديدة و لمعرفة السبب الرئيسي لا بد من التقيم الصحي و التغذوي ليتسنى العلاج العلاج المناسب . 1 2019-09-10 05:52:24
أخصائي تغذية احمد حماد
تغذية
تعليقات الزائرين
mohamed ashraf mohamed ashraf
انا كنت باكل كويس ومكنتش بتخن خالص ودلوقتي عندي انسداد شهية وبردو مش بتخن انا عايز حل سريع