سمنه الاطفال
ابني عنده ٨ سنه وزنه ٥٢ ك وطوله ١٣٠ سم اعمل ايه عشان وزنه ينزل
إجابات الأطباء على السؤال
عن طريق تعديل سلوكه الغذائي و زيادة نشاطه البدني و لا ينصح أبدا بالحرمان . 1 2021-03-31 16:53:04
أخصائي تغذية احمد حماد
تغذية