مشكلة في تخسيس منطقة البطن
عندي 45 سنة وبعمل تمارين رياضيه كل يوم وبدا جسمي ينزل ووصلت ل72 وبعدها باقل من 10 ايام بوزن نفسي لقيت زيادة مفاجئة ل79 كيلو بعد ما نزلت ل72 بالرغم من مواصله التمارين الرياضه وتظبيط الاكل وشرب الشاي الاخضر والزنجبيل والليمون بانتظام اي سبب الزياده السريعه دي
إجابات الأطباء على السؤال
حتى مع "تظبيط الأكل، قد تكون هناك زيادة في استهلاك الكربوهيدرات أو السعرات الحرارية بشكل غير محسوس. راجعي نظامك الغذائي بدقة، وتأكد من حساب السعرات الحرارية التي تتناولها. 0 2025-06-29T16:43:21+00:00
altibbi logo