انا طويلى وزنى وحاولت كتير انا انزل وزنى بس معرفتش روحت عند و خسيت حوا
انا طويلى 161 وزنى 76 وحاولت كتير انا انزل وزنى بس معرفتش روحت عند دكتور و خسيت حوالى 17 كليو فى 5 شهور وبصراحة تعبت ومش عارف اعمل ايه انا نفسى اصل ل55 ك
إجابات الأطباء على السؤال
لهذا الطول الوزن المثالي تقريبا 60 و 55 اقل من الحد الأدنى للوزن المثالي ونزول 17 في 5 اشهر هو انجاز رائع استمري 0 2015-08-28 11:09:38
أخصائية تغذية فاتن تميم
تغذية