اريد زيادة الوزن وفتح الشهية
انا طالبة عندي ١٩ سنة جسمي طفولى جدا بين صحابي وزني ٥٠ وطولي ١٥٧ عندي فقد ف الشهية جدا ومابقدرش اكل غير وجبة واحدة في اليوم وجسمي بيخس دايما وبيخس م اقل مجهود اعمله ممكن علاج
إجابات الأطباء على السؤال
اسباب النحافة كثيره جدا لذا ارجو منك استشارة طبيب باطني او طبيب الاسرة وعمل الفحوصات الازمه لمعرفة اسباب النحافه … وبعد معرفه السبب يأتي موضوع التدخل التغذوي 3 2022-08-06 10:31:34
أخصائية تغذية منار عثمان
تغذية