اعاني من النحافه بسبب الرضاعه
انا عندي 24 سنه و طولي 171 و وزني 56 و برضع طبيعي بخسر الوزن بسرعه جدا مع الرضاعه و بشكل ملحوظ اي ال ممكن اعمله عشان ازود وزني
إجابات الأطباء على السؤال
الاهتمام بتناول اكل وشرب يكون غني بالسعرات الحرارية ارز ، خبز ، مكرونه بكميات تناول بعض انواع الحلويات والفواكه مرتفعة السعرات الحرارية زي العنب والبلح والتين 1 2022-04-18 08:53:31
الدكتور محمد نبيل موافي ابراهيم
تغذية