ازاي اخس بطريقة آمنه
نزلت بالوزن من 130 ل113 لواحدي من غير دكتور وبروح جيم ومحتاج اكمل ومحتاج دكتور ينظمني
الملفات المرفقة:
IMG-20211011-WA0001
إجابات الأطباء على السؤال
يجب أولٱ إجراء الفحوصات الطبية اللازمة لِمعرفة سبب السِمنه وعلاجها ومن ثمّ تحديد النظام الغذائي والرياضى المناسب لك .. 0 2021-10-14 13:12:52
د. هبة الشريف
تغذية