انا ولد طولي سم وزني ولكن شكلي العاام قصيير جدا امام من اقل مني سننا م
انا ولد عمري 14 سنة طولي 149 سم ,, وزني 45 ولكن شكلي العاام قصيير جدا امام من اقل مني سننا ممكن اعرف ليه بيبقي عندي تاخر في نمو ؟؟ وازاي ازيدة وشكرا ,,,
إجابات الأطباء على السؤال
ممارسة تمارين الرياضية الاطاله و الرياضة بشكل عام مع تناول اكل متوازن (حليب, خضار, فواكه , لحوم , بقوليات ....) 1 2013-10-21 12:00:04
أخصائي تغذية سماح محمود ذكرالله
تغذية