انا عايزة اتخن وباكل عادى بس مش بيطلع ع جسمى
النحافه وتعب دايما وساعات دوخه ساعات والام بالبطن
إجابات الأطباء على السؤال
لا بد من التقييم الصحي و التغذوي ليتسنى إعطاء النصيحة المناسبة . 0 2020-03-01 11:27:59
أخصائي تغذية احمد حماد
تغذية