والدى عندة السكر وكل ميجى ياخد علاج او ياكل يرجعع مفيش حاجه بتقعد فى بطنه
إجابات الأطباء على السؤال
عليه بمراجعة الطبيب الخاص وعمل فحوصات الدم الخاصه للتأكد من الحاله وعلاج الوضع الموجود... ممكن ان يكون الغذاء غير مناسب للجهاز الهضمي او يحتاج الى اخصائي لحميه غذتئيه 0 2017-12-21 18:39:15
أخصائي تغذية سعاد ياسين
تغذية