عايزه اتخن عايزه حل
طولي 150وزني 46ونفسي اتخن وجربت حاجات كتير ومعملتش حاجه وكشفت طلع معنديش اي حاجه عايزه علاج يكون سريع وباخد چروث ومعملش حاجه وبفكر اخد كورتيزون
إجابات الأطباء على السؤال
لا ينصح بالكورتيزونات لزيادة الوزن على الاطلاق . يمكن تناول مكمل غذائي يدعى (انشور) يباع في الصيدليات بمعدل كوبين يومين و حسب التعليمات المدونة . 1 2021-05-24 19:45:10
أخصائي تغذية احمد حماد
تغذية