اعاني من نقص الوزن والنحافه
انا حاليا عندي عشرين سنه وزني 55 كيلو. وجسمي نحيف مع اني باكل كويس واخدت كذا مره مكملات غذائيه وبرضو مفيش مفعول. مع وجود وجع اسفل البطن وحرقان في البول. والبوسير بتقعد يومين تلاته وبتروح. وريح كريهه باستمرار واحيانا اسهال
إجابات الأطباء على السؤال
راجعي دكتور و اطلبي عمل فحص للغدة الدرقية و بعدين عليكي بزيارة اخصائية تغذية علاجية 0 2020-08-06 17:33:28
د. شذى ابو علي
تغذية