تخسيس و نظام غذائي و تغذيه
محتاجه نظام غذائي صحي انا برضع طفل شهر و ١٩ يوم و محتاجه وزني ينزل
إجابات الأطباء على السؤال
سينزل وزنك تدريجيا مع الرضاعة مع اكل صحي فقط دون ادوية حتي يتم طفلك ٦ اشهر يمكنك بعدها اتباع نظام غذايي للمرضع 1 2020-03-05 17:09:34
الدكتور ولاء نصر الغيطاني
تغذية