كيف ازيد من وزني مع العلم ان وزني كان اكثر وبدا بالتناقص
إجابات الأطباء على السؤال
اول شيء لازم يكون فية متابعة مباشرة مع متخصص في مجال التغذية العلاجية وعلاج السمنة ثانيا ....لازم يكون فية تحاليل طبية زي تحاليل الغدة الدرقية وصورة دم كاملة مع تحاليل طبية أخري لمعرفة السبب ووصف البرنامج العلاجي المناسب لزيادة الوزن 0 2019-01-05 10:00:40
الدكتور محمد خيري
تغذية