اعاني من زياده في الون
كان جسمي ممشوق لحد ماخلصت جامعه من بعد مااشتغلت ابتديت ازيد من 55ك وصلت الان الي 75ك وانا طولي 169 اعمل ايه عشان اخس
إجابات الأطباء على السؤال
نظام غذائي رياضة متابعة اخصاءي تغذية 0 2020-03-07 07:16:03
أخصائي تغذية محمد احمد عبد السلام
تغذية
نظام غذائي رياضة متابعة اخصاءي تغذية