عايز اخس واتخلى عن السمنة 100 كيلو وطولي 185
عايز اخس واتخلى عن السمنة.
إجابات الأطباء على السؤال
للتغلب على السمنة لا بد من اتباع نظام غذائي صحي و زيادة النشاط البدني . 1 2020-07-24 19:26:14
أخصائي تغذية احمد حماد
تغذية