انا وزميله ك وطول عايز اخس و اسد الشهية
انا،وزميله 90ك وطول 175 عايز اخس و اسد الشهية،
إجابات الأطباء على السؤال
اتباع نظام صحي،!! الاكثار من تناول الالياف التي تشعرك بالشبع لمدة طويلة.!! الابتعاد عن النشويات ممارسة الرياضة اليومية 2 2015-05-11 17:04:16
أخصائية تغذية علا الرفاعي
تغذية