انا ١٢ و وزنى ٥٢ كيلو و انت عايز اخس
انا ١٢ سنه و وزنى ٥٢ كيلو و انت عايز اخس
إجابات الأطباء على السؤال
فى هذا السن الصغير يفضل ممارسة الرياضة بانتظام والانتظام في مواعيد الأكل والشرب فقط 0 2017-07-09 15:30:17
أخصائية علاج طبيعي كريمة عبد الرحمن مرسي
علاج طبيعي