طولي ووزني كدة كتير ولازم اخس ولا ايه
طولي 157 ووزني 65 كدة كتير ولازم اخس ولا ايه
إجابات الأطباء على السؤال
مؤشر كتلة الجسم لديك 26 وهو ما يعنى بانك فى مرحلة بداية زيادة الوزن من الافضل نزول 4 كجم من وزنك الحالى مع تمنياتى بدوام الصحه والعافيه
الدكتور اسامه محمد
تغذية