انا وزنى فوق الوزن الطبيعى تقريبا ب كيلو وعايز اخد ادوية تخسيس ممكن اخ
انا وزنى فوق الوزن الطبيعى تقريبا ب 35 كيلو وعايز اخد ادوية تخسيس ممكن اخد دواء اه بظبط
إجابات الأطباء على السؤال
لاننصح بتناول أودية لانقاص الوزن لأضرارها الجانبية ولان تأثيرها غير دائم. الطريقة السليمة هي اتباع نظام غذائي مناسب وعمل رياضة بانتظام. 1 2016-01-11 20:33:47
أخصائية تغذية روعة اسليم
تغذية