انا عندي وكنت عاوزة وزني يزيد باخد اقراص الخميرة بس مفيش نتيجه اعمل اي
انا عندي 19سنه وكنت عاوزة وزني يزيد باخد اقراص الخميرة بس مفيش نتيجه اعمل ايه
إجابات الأطباء على السؤال
زيادة كمية الطعام تدريجيا والتركيز على الاغذية الغنية بالسعرات الحرارية خاصة السوائل مثل الكوكتيلات المضاف لها العسل والقشطه وسلطة الفواكه التي يضاف لها العسل والقشطه والمكسرات وتناول التمر يوميا 1 2016-02-16 13:54:20
أخصائية تغذية ردينه الرفاعي
تغذية