انا عندي وروحت الجم شهر وهروح كمان شهر وهبطل فعايز جسمي في الشهر ده خص
انا عندي 16 سنه وروحت الجم شهر وهروح كمان شهر وهبطل فعايز ابني جسمي في الشهر ده خصوخصا ان انا نحيف فعايز اخد مكمل غذائي ال هو السرياس ماس هل هيضرني ولا لا وانا بعمل مجهودبالجم
إجابات الأطباء على السؤال
لا داعى للادوية ينصح بزيادة عدد الوجبات وتناول المكسرات وكذلك البروتين 0 2017-08-01 18:17:05
أخصائية علاج طبيعي كريمة عبد الرحمن مرسي
علاج طبيعي
هو اصلا ممنوع لمن هو دون ال 18 سنة. بلاش تستخدمه افضل ركز في الاكل اللحوم و السمك و الدجاج و الشوفان 0 2017-08-01 15:26:30
أخصائي تغذية محمد حمزه
تغذية