انا عندي مشكله حرق الدهون عاليه جدا في جسم واريد شي لزياده الوزن بماذا تنصحوني كيف ازيد وزني . انا طولي ١٦٣ ووزني ٤٧
إجابات الأطباء على السؤال
اول شيء لازم يكون فية متابعة مباشرة مع متخصص في مجال التغذية العلاجية وعلاج السمنة ثانيا ....لازم يكون فية تحاليل طبية زي تحاليل الغدة الدرقية وصورة دم كاملة مع تحاليل طبية أخري لمعرفة السبب ووصف البرنامج العلاجي المناسب لزيادة الوزن 1 2018-10-20 21:13:57
الدكتور محمد خيري
تغذية