انا عندى سه وزنى كيلو وطولى اعانى من النحافه ومش عارفه ازاى اتخن مع ان
انا عندى 19 سه وزنى 50 كيلو وطولى 170 اعانى من النحافه ومش عارفه ازاى اتخن مع انى باكل فيما يعادل وجبات فى اليوم والمشكله دى بعانى منها وبتسببلى احراج
إجابات الأطباء على السؤال
يرجى اجراء تحاليل عامة باشراف مختص للتاكد من عدم وجود مشكلةمرضية خاصة في حالوجود تاريخ وراثي لذلك.تناول المكسرات و الفاكهة المجففة. اضف ملعقة طعام زيت زيتون لكل الوجبات. اشرب الحليب مع الفاكهة و الشوكولا. تناول كل 3-4 ساعات وجبة . لا تبدا الوجبة بالسلطة 1 2014-12-14 12:48:15
أخصائية تغذية كندا بسام حبيب
تغذية