انا وزنى وطولى سم ووزنى ثابت ما تغير مع انى باكل كويس هل بتكون المشكلة
انا وزنى 50 وطولى 170 سم ووزنى ثابت ما تغير مع انى باكل كويس هل بتكون المشكلة من الغدة الدرقية
إجابات الأطباء على السؤال
يمكن ان يكون سبب تاكدي من التحاليل العضوية انو لايوجد سبب لذلك 0 2015-10-13 01:39:23
أخصائية تغذية علا الرفاعي
تغذية