دكتور عندي مشكله لو تقدر تفيدني
انا عامل دايت ونقصت 9 كيلو ف شهرين وحاليا وزني 77 وطولي 177 سم وقربت للوزن المطلوب ولاكن مش بشوووف فرق ف الصدر .. دخلت شفت ومش عارف هل هوا دهون او غدد
إجابات الأطباء على السؤال
سواءا كان تجمع دهون او خلل هرموني اتباع نظام غذائي صحي اضافة الى زيادة النشاط البدني كفيل يالتغلب على المشكلة . 1 2021-01-24 19:26:08
أخصائي تغذية احمد حماد
تغذية