تخسيس الجسم من اسفل بطريقه مخسش من فوق
انا طولى ١٧٣ ووزنى ٦٩ ورفيعه جدا من فوق ووزنى كله من تحت عاوزة اخس بس كده هخس زيادة من فوق اعمل ايه
إجابات الأطباء على السؤال
هذه الزيادة قد تكون بسبب اضطراب بالهرمونات او قد ترجع لسبب اخر لذلك يفضل زيارة طبيب مختص لمعرفة سبب الزيادة في منطقة دون الاخرى 0 2020-07-19 16:40:14
أخصائي تغذية محمد حمزه
تغذية