انا سني وطولي ووزني كيلو عايز س بدون رياضة اعمل اية
انا سني 16 سنة وطولي 165 ووزني 90 كيلو عايز اخيس بدون رياضة اعمل اية
إجابات الأطباء على السؤال
اتباع نظام غذائي صحي من اخصائية تغذية في منطقتك لتقليل عدد السعرات الحرارية بما يتناسب مع جسمك، والباتعاد عن السكريات و العصائر الصناعية والمقالي والمأكولات الغنية بالدهون من الأفضل ممارسة التمارين الرياضية لتحفيز الحرق أكثر ولشد الجسم 1 2017-04-19 21:45:57
أخصائية تغذية دعاء نخلة
تغذية