انا وزني كيلو وطولي عايزة ريجيم امشي عليه عشان اخس كيلو
انا وزني 75 كيلو وطولي 166 عايزة ريجيم امشي عليه عشان اخس 10 كيلو
إجابات الأطباء على السؤال
وزنك المثالي من 56-68 كجم إنقاص الوزن يعتمد بالدرجة الأولى على أمرين اثنين: إنقاص الوارد الغذائي (المواد الدهنية والسكرية ) من جهة وحرق المتناول من الطعام(الرياضة أو المشى)، 1 2015-07-16 18:26:41
الدكتور سامي ذكي
الجهاز الهضمي والكبد