انا بعمل دايت فطار زبادي لايت وخوخه وقهوه و غدا زبادي و خوخه و شريحه فراخ و العشاء زبادي و خوخه و ٢ بيض مسلوق بما يعادل 700 سعره حراريه هل ده خاطئ وزني 90 وطولي و ما الوزن المناسب لي160
إجابات الأطباء على السؤال
اى نظام غذائي أقل من 1200 سعر فهو خاطىء وزنك المثالي للطول من 55 ل65 0 2017-05-18 08:49:42
أخصائي تغذية محمد احمد عبد السلام
تغذية