لفطور زبادي لايت و خوخ وكوب قهوه و غدا خوخ و زبادي و صدر فراخ مشوي وعش
لفطور زبادي لايت و 1خوخ وكوب قهوه و غدا 1خوخ و زبادي و صدر فراخ مشوي وعشا 1خوخ وزبادي و2بيض مسلوق مع لعب علي المشايه3ساعات ممكن يكون معدل نزول وزني في الاسبوع كام
إجابات الأطباء على السؤال
الموضوع ليس ب تاكلي ايه تخسري كام عوامل كثيرة تحدد معدل خسارة الوزن 0 2017-07-31 16:47:18
أخصائي تغذية محمد احمد عبد السلام
تغذية