Bلو سمحت يا انا عندى انا رفيعة نسبيا الناس نصحونى اخد حبوب الخميرة انا
Bلو سمحت يا دكتور انا عندى 16سنة انا رفيعة نسبيا الناس نصحونى اخد حبوب الخميرة انا عملت فحوصات والحمد لله معنديش حاجة ياريت حضرتكم تفدونى منكم نستفيد وعلى فكرة انا طالبة تمريض
إجابات الأطباء على السؤال
يفضل زيارة اخصائي تغذية لتشخيص الحالة وتقديم برنامج غذائي مناسب لزيادة الوزن يمكن استخدام حبوب الخميرة قد تساعدك في فتح الشهية  1 2018-12-08 11:41:33
أخصائية تغذية سيرين البحيري
تغذية