انا بنت عندى وزنى و طولى تقريبا طبعا نحيفة جدااا ممكن افادة بعلاج افضل
أنا بنت عندى 22 سنة وزنى 45 و طولى 164 تقريباً طبعاً نحيفة جدااا ممكن إفادة بعلاج أفضل من الأكل لإنى معقدة جدا تجاه الأكل وأتمنى مفيش دكتور يقولى أكل وحلويات و وجبات كثيرة أرجو الإفادة :)
إجابات الأطباء على السؤال
الحل الامثل هو الغذاء تناولي الفاكهة المجففة وراء كل وجبة غذائي تتناويها 1 2014-12-23 19:31:58
أخصائية تغذية كندا بسام حبيب
تغذية