لو سمحتم يا دكاترة اعانى من نحافة الوجه وعملت تحاليل كتيير وطلع الحمد لله معنديش حاجة وانا الحمد لله جسمى رياضى وباكل وجبات متوازنة لكن نحافة الوجه لاتتغير ارجو الحل لو سمحتم
إجابات الأطباء على السؤال
الفواكه والخضروات الطازجة بكثرة 0 2017-09-10 18:55:20
أخصائي تغذية محمد احمد عبد السلام
تغذية
الفواكه والخضروات الطازجة بكثرة