عندي زياده في الوزن ٣٥ دهون
عندي وزن زياده ٩٨ بس في ٣٥ دهون كيف انزل ادهون
إجابات الأطباء على السؤال
حاله سمنه تستوجب العلاج الطبي علاج السمنه علاج السمنه بشكل صحي و بدون حدوث ترهلات يتم بان ندرس الحاله الصحيه للمريض و نعمل تحاليل معمليه
1 2020-05-17 11:24:43
أخصائي تغذية هدي خطاب
تغذية