طولى سم و وزنى كيلو من فضلك يا عايز اى طريقة او افضل واسرع طريقة انزل
طولى 172 سم و وزنى 90 كيلو...من فضلك يادكتور عايز اعرف اى طريقة او افضل واسرع طريقة انزل بيها وزنى حوالى 15 كيلو على اﻻقل
إجابات الأطباء على السؤال
يفضل اتباع حميه خاصه وممارسه الرياضه . 0 2015-12-15 12:48:30
أخصائي تغذية لورا فرح
تغذية
يفضل اتباع حميه خاصه وممارسه الرياضه .