حل مشكله النحافه رغم اني باكل بس مفيش فايده
انا عمري 17 سنه جسمي نحيف جدا علي الرغم ان معدل اكلي ممتاز بس مش عارف ايه السبب ممكن اكون ماشي علي نظام غذائي غلط
إجابات الأطباء على السؤال
من الأفضل أن تراجع النظام الغذائي الخاص بك مع أخصائي التغذية وأن تقوم بفحوصات طبية شاملة لمعرفة السبب. 0 2024-12-23 15:13:54
د. احمد مسلماني
طب عام